متهم شدن يكي از اطرافيان وكيل ترامپ به نقض قانون انتخابات آمريكا

۱۰ بازديد ۱ نظر

يك تاجر اوكرايني كه گفته مي‌شود در زمان انتخابات رياست جمهوري آمريكا با رودي جولياني همكاري داشته، متهم به نقض قوانين مالي مربوط به كمك به كارزار انتخاباتي ترامپ شد.

به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاري رويترز، لو پارناس كه يك تاجر ثروتمند اوكرايني است متهم است با همكاري رودي جولياني، وكيل دونالد ترامپ به مبارزات انتخاباتي رييس جمهور سابق آمريكا كمك مالي كرده است. اين كمك مالي قوانين مربوط به كارزارهاي انتخاباتي در آمريكا را نقض كرده است.

بر اين اساس، دادستان‌ دادگاه فدرال آمريكا مي‌گويد پارناس ۴۹ ساله و فرد ديگري به نام آندري كوكوشكين به طور غيرقانوني پول‌هاي زيادي را براي پيشبرد اهداف انتخاباتي در اختيار برخي چهره‌هاي جمهوري خواه قرار داده اند.

مقالات بيشتر:وكيل اروميه

دامليان ويليامز، يكي از دادستان‌هاي آمريكايي حاضر در اين پرونده گفت: هيئت منصفه دادگاه فدرال به اتفاق آراء معتقدند كه لو پارناس و آندري كوكوشكين براي توطئه عليه نظام سياسي آمريكا تلاش كرده اند.

اين محاكمه كه از دو هفته پيش آغاز شده است در حال بررسي اتهامات مربوط به كمك‌هاي مالي برخي رابطان و تاجران خارجي به گروهي از جمهوري خواهان در زمان انتخابات رياست جمهوري آمريكا است.

لوپارناس متهم است بيش از ۳۲۵ هزار دلار را در زمان تبليغات انتخاباتي دونالد ترامپ در اختيار رودي جولياني، وكيل رييس جمهور سابق آمريكا قرار داده است. اين موضوع بار ديگر بحث درباره دخالت روسيه در انتخابات رياست جمهوري آمريكا را داغ كرده است.

براساس قوانين كارزارهاي انتخاباتي در آمريكا، نامزدها مي توانند كمك هاي خارجي و داخلي دريافت كنند اما بايد اين كمك ها و ميزان آن را به مراجع قانوني اعلام كنند. براي مثال، عربستان سعودي يكي از بزرگترين حاميان مالي خارجي حزب جمهوريخواه در انتخابات هاي آمريكا محسوب مي شود. با اين حال، در صورت تخلف در اعلام اين كمك ها، اين موضوع مي تواند نقض قانون انتخابات و دخالت كشورهاي خارجي در انتخابات محسوب شود.

مقالات ديگر:بهترين وكيل اروميه

مردم آمریکا: آشنایی با فرهنگ، دین، زبان و همه موارد ضروری

ایالات متحده آمریکا متشکل از فرهنگ ها، زبان ها، هویت ها و آداب و رسوم مختلف است. اما شاید بخواهید بدانید فرهنگ “آمریکایی” چگونه است. به یاد داشته باشید که این فقط یک مقدمه بسیار کوتاه و جامع درباره فرهنگ و مردم آمریکا است. جامعه آمریکا تنوع زیادی دارد و آنچه در این مقاله آمده قابل تعمیم به کلیه افراد آمریکایی که ممکن است با آنها ملاقات کنید نخواهد بود!

آداب غذاخوری

  • آمریکایی ها در حین صبحانه، ناهار و شام معاشرت و تجارت می کنند.
  • اگر هدف کسب و کار باشد، معاشرت به حداقل می رسد.
  • وعده های غذایی اجتماعی بیشتر با هدف خوردن انجام می شوند تا گپ زدن و گذراندن وقت.
  • اگر کسی را به رستوران دعوت کنید، باید هزینه آن را بپردازید.
  • چنگال در دست چپ و رو به پایین و چاقو را در دست راست نگه داشته می شود.
  • در صورت لزوم می توانید از خوردن غذاها و نوشیدنی های خاص خودداری کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.