پرونده نجفي بعد از رضايت از قتل ميترا استاد در چه وضعيتي است؟

۳۴ بازديد ۰ نظر

وكيل نجفي با بيان اينكه پرونده از سوي دادستان تهران به سمت پزشكي قانوني ارجاع شده است گفت: پزشكي قانوني درباره وضعيت جسماني محمدعلي نجفي گفته كه چشمان وي نياز به عمل جراحي فوري دارد، همچنين موكل بنده داراي بيماري قلبي و ديابت است اما عليرغم نظر پزشكي قانوني دادستان‌تهران با آزادي مشروط موكل بنده موافقت نكرده است.

به گزارش مشهد فوري، حميدرضا گودرزي اظهار كرد: وكيل نجفي با بيان اينكه پرونده از سوي دادستان تهران به سمت پزشكي قانوني ارجاع شده است، اظهار كرد: پزشكي قانوني درباره وضعيت جسماني محمدعلي نجفي گفته كه چشمان وي نياز به عمل جراحي فوري دارد، همچنين موكل بنده داراي بيماري قلبي و ديابت است اما عليرغم نظر پزشكي قانوني دادستان‌تهران با آزادي مشروط موكل بنده موافقت نكرده است.

وكيل محمدعلي نجفي بيان كرد: مطابق با قانون هر فردي كه يك سوم مجازات خود را طي كرده باشد و اخلاق و رفتارش مورد تاييد زندان واقع شود مي‌تواند تقاضاي آزادي مشروط كند و دادستان هم مي‌تواند با اين موضوع موافقت كند.

مقالات بيشتر:وكيل در اروميه

وي ادامه داد: آقاي نجفي به ۶۰ ماه حبس محكوم شده و يك سوم مجازات وي مي‌شود ۲۰ ماه، موكل بنده از خردادماه سال ۹۸ بازداشت شده و بر اين اساس وي در داخل ۳۰ ماه حبس خود است.

گودرزي با بيان اينكه محمدعلي نجفي دوبار تقاضاي آزادي مشروط كرده است گفت: زندان در هر مرتبه حسن اخلاق و رفتار موكل بنده را تاييد كرده اما دادستان تهران با اين موضوع موافقت نكرده است.

وكيل محمدعلي نجفي تصريح كرد دو مرتبه با آزادي مشروط موكل بنده مخالفت شده است و بايد تاكيد كنم كه آقاي نجفي اكنون در زندان اوين است و آخرين بار به مرخصي سه روزه در ماه گذشته رفته است.

وي گفت: موكل بنده سن بالايي دارد و تحمل زندان براي وي سخت است زيرا و داراي بيماري است و خطر جاني او را تهديد مي‌كند و بايد دوباره از دادسرا تقاضا كنيم تا پرونده وي را مورد بررسي قرار دارد زيرا رفتار وي در زندان مورد تاييد مسئولان است و تنها دادستان بايد با اين موضوع موافقت كند.

منبع: ركنا

مقالات ديگر:بهترين آرايشگاه زنانه قصرالدشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.