وضعيت رعايت پروتكل‌ها در مدارس

۱۳ بازديد ۰ نظر

دبير كميته علمي كشوري مقابله با كرونا با اشاره به اينكه اين كميته در زمينه بازگشايي مدارس و رعايت پروتكل‌ها فقط نقش پيشنهادي دارد، گفت: رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و پيگيري رعايت پروتكل‌ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش است كه اقدامات لازم را جهت اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي انجام دهد.

خبرگزاري ايسنا: دكتر حميدرضا جماعتي  با تاكيد بر لزوم رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در مدارس، گفت: با اين‌كار شايد بازگشايي مدارس خيلي سبب ايجاد ضرر و مشكل در ايجاد پاندمي نشود؛ ولي متاسفانه در خيلي از مناطق پروتكل‌هاي بهداشتي رعايت نمي‌شود و اين مي‌تواند سبب بروز زمينه‌اي براي پيك‌هاي جديد در كشور شود.

مقالات بيشتر:وكيل ملكي در اروميه

او تاكيد كرد: كميته علمي كرونا فقط مباحث علمي را پيش مي‌برد و رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي، چگونگي آنها و پيگيري رعايت پروتكل‌ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش است كه اقدامات لازم را جهت اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي انجام دهد.

دبير كميته علمي كشوري مقابله با كرونا درباره برگزاري حضوري امتحانات دانش‌آموزان در دي ماه،‌ تصريح كرد: توصيه ما رعايت جدي پروتكل‌هاي بهداشتي در اين ايام در مدارس و همچنين دانشگاه‌ها است و پيگيري رعايت پروتكل‌ها حتما بايد انجام شود. ما فقط مي‌توانيم مباحث علمي كه چه مواردي مي‌تواند باعث به وجود آمدن پيك شود و موارد مربوط به جلوگيري را عنوان كنيم و اجراي قوانين مربوط به كميته علمي نيست.

جماعتي اظهار كرد: يا بايد بازگشايي به تاخير افتد و يا اينكه پروتكل‌ها كاملا رعايت شود و يا اينكه سيستمي وجود داشته باشد كه رصد كند تا پروتكل‌ها نه تنها در مدارس بلكه در مجامع ديگر هم رعايت شود و افراد در برابر كوويد۱۹ ايمن باشند.

مقالات ديگر:سالن زيبايي قصرالدشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.